Oldalak

2012. február 22.

Blogszülinap játékkal

Pontosan EGY ÉVE történt, hogy vegyes érzelmekkel bár, de óriási elhatározásokkal vágtam neki a blogírásnak. Barátaim, családtagok, ismerősök, régóta biztattak, mutassam meg másoknak is alkotásaimat. Olvasgattam azelőtt is blogokat, elsősorban kézműves témájúakat, de sosem gondoltam addig a napig, hogy egyszer én is írni fogom a magamét. És nem, hogy nem bántam meg, hanem olyannyira jó döntés volt! Hiszen az elmúlt egy évben sokan csatlakoztak rendszeres olvasótáboromhoz, több mint 5000 lett látogatóim száma, sok-sok kedves megjegyzést írtatok egy-egy alkotásomhoz, az elismerő szavak számát megszámolni is képtelenség lenne. Mindezzel hozzájárultatok ahhoz, hogy érezzem itt a helyem, köztetek és többek között ez is inspirál újabb és újabb alkotásokhoz. Ezért minden kedves olvasómnak és ide látogatónak köszönetem szeretném kifejezni! Sok-sok örömteli pillanatot szereztetek nekem! Hálám jeléül szülinapi játékkal kedveskedem nektek! Ha szeretnél részt venni:

-Hagyj itt egy megjegyzést, bármit ami eszedbe jut, ha idelátogatsz!
-Írd meg melyik alkotásom a legkedvesebb számodra!
  Ha még nem iratkoztál fel renszeres olvasónak tedd meg most!
-Kérlek vidd a játékom hírét, tedd ki a blogodon, Facebook-on, vagy bármely közösségi oldalon,
 mert szeretném, ha minél többen jelentkeznétek! Úgy gondoltam: sok játékos,  több nyeremény, több esély!

Az ajándékok:

-ha legalább 10 megjegyzés érkezik,  kisorsolok egy praktikus gyöngyös mobiltokot 
-ha  a játékosok száma 11-30 közt lesz,  egy vidám virágos nemez kulcstartó is a sorsolandó ajándékok közt lesz
-30 nevező fölött gazdára lel egy igazán pompás selyem-nemez nyakbavaló is !

Ízelítő


Hogy milyen a nyakbavaló? Nos az pedig legyen meglepetés!

Játékra nevezni március 10. éjfélig lehet.
Másnap sorsolok és közzéteszem a nyerteseket itt a blogon.

Köszönöm, ha velem játszol, hírét viszed szülinapi játékomnak!










16 megjegyzés:

Krizantám írta...

Örülök ennek az egy évnek, mert benne volt, hogy megismerhettelek, hogy láthattam a szebbnél szebb nemezelt alkotásaidat! Végignéztem (újra) minden csodás munkádat és komolyan nem tudnék választani legkedvesebbet! Talán a zöld neszeszered vagy a fekete nemeztáskád vagy a nuno sáljaid vagy a manók vagy egyszerűen mind és ... Te magad! :-)))

És tudod várom az adventi készülődésben a fenyőfád finom zöld gyapjújának érintését...! :-)))
És viszem a hírt, hát hogyne vinném...

Erika írta...

Boldog blogszületésnapot kívánok neked!
És további nagyon szép alkotónapokat még!!
A blogomon viszem a hírét a játékodnak!

Cinkepiri írta...

Még sok boldog blogszülinapot kívánok!
"Fű alatt" sokszor csodálom a műveidet, nagyon szeretném kipróbálni a nemezelést.
Kedvenceim a nemezfiguráid, leginkább a nemezbéka.

Még sok-sok nemezelt csodát kívánok - magunknak!

Hunszil írta...

hű nehéz választani, nekem legjobban a legutóbbi neszi az egyik kedvencem, de csodásak a sálak, a lámpák , de abszolút kedvencek a bóbiták :)))
szeretek játszani, és még jobban nyernie :)))
Szóval viszem híred és játszanék veled :))

Marianna írta...

Boldog blog szülinapot!

King.art írta...

Boldog blogszülinapot!
Szeretnék játszani. nekem a kedvenceim a kis babócák, főként az Erdő lánya. igazából bármelyiket elfogadnám.
Megosztom a blogon és a fb-on, hadd lássák minél többen.

csigaszabo írta...

Isten éltessen Téged is a bloggal együtt! Nekem az a kedvencem, amikor írtad, hogy a gyerekekkel kézműveskedtél :)
A második a bárányos tarisznya. A harmadik a manók. És így tovább, és így tovább...

ZsuzS írta...

Jöttem játszani! Nekem a figuráid tetszenek, de a mobiltartó még jobban.:)

inga írta...

Mikor nálad járok, mindig késztetést érzek a nemezelésre :)
Ezek a tokok csodálatosak, nagyon tetszenek. Annyira jó színősszeállítások!
Régebben kerestél pórbababát, miért nem csinálsz?
http://blog.cosplay.hu/aoime/2009/12/22/probababa-keszites-hazilag/
hirdetem, rajtam ne múljék a sok nyeremény :)

lapappilon írta...

jaj de jóóóóóóóóó..
imádom a nemez dolgokat!
sáljaidért oda vagyok meg vissza! :-D
eleget teszek a feltételeidnek!
minden jót!
Éva

wellnessy írta...

Boldog blogszülinapot kívánok!
Megosztottam, kitettem én is :)
Nekem a mobiltokok a kedvenceim a sok szépség között :)

norono írta...

Kedves Nia nagy örömet szerzel napsütötte nemezalkotásaiddal egyfolytában! Az én kedvencem a Szépálomhozó és nagyon tetszik a türkiz-barna sál,meg a ...hát tudnám sorolni! :-)
Nagyon sok blogszülinapot kívánok még neked!
Kiraklak a blogomba is!
Ha gondolod nézz be hozzám egy kicsit játszani!

Nia írta...

Köszönöm mindenkinek kedves és megható soraitokat! Rettentően örülök, hogy ilyen sok a kedvenc az alkotásaim között! Gyertek máskor is nézelődni!
A játék folytatódik, remélem még lesz jelentkező! Köszönöm, ha kiraktátok blogotokra, vagy bármily módon hírét viszitek a játéknak!

Eszter írta...

Szia Nina!

Nagyon tetszik a blogod sok érdekes szép dolgot lehet itt látni találni! Nekem a nyakba való, a hajpánt, a neszeszer is nagyon tetszik!

Regina írta...

Szia! Boldog blogszülinapot kívánok! :)
Nagyon szépek a munkáid, a kedvenceim a sálak :) Csodaszépek!
Nekem a sokszínűség és a vidám színvilág jut először eszembe :)
Megosztottam a játékodat Facebook-on.
Minden jót kívánok! Köszönöm a lehetőséget!
Üdv, Regina

Évi írta...

Szia Nia! Gratulálok és Kívánok még sok-sok ilyen alkalmat Neked :)
Szeretnék részt venni a játékban :)
Gyönyörűek az alkotásaid, nekem a lámpák tetszenek a legjobban.
Köszönöm a lehetőséget!